MENÚ PRINCIPAL
Fitness - Activitats dirigides
Facebook

Activitats dirigides de Fitness

Golf1

El Canal Olímpic de Catalunya ofereix una àmplia varietat d’activitats dirigides adaptades a diferents gustos i necessitats. Les activitats s’engloben en diversos tipus depenent del que es vulgui treballar o millorar:

  • Classes cardiovasculars: per cremar greix i treballar la coordinació de forma divertida.
  • Classes cardiovasculars intenses: per cremar greix i treballar la coordinació de forma exigent.
  • Classes de tonificació: per treballar els músculs i augmentar el metabolisme.
  • Classes wellness: troba l’equilibri entre el teu cos i la teva ment per trobar el benestar.
  • Classes de Zumba: per desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat amb moviments de ball combinats amb ritmes llatins com la salsa o el merengue. És també una bona forma de cremar calories.
  • Kikc Power: exercici cardiovascular amb suport musical amb barreja d'arts marcials i noves tendències. Energia mental, concentració i autoestima són els teus èxits amb aquesta activitat.
  • Body mind: exercicis suaus que busca exercitar tant al cos com a la ment .
  • Boxa: sessió basada en la boxa, on es treballarà en forma de circuit amb sacs i diferents materials utilitzats en el món del boxa, amb l’objectiu d’aconseguir una millor coordinació i baixar el nivell de greix corporal
  • Abdominals: Exercicis abdominals per enfortir la part cèntrica del Cos, però des d'una visió de salut, i no de rendiment. Es basa en el treball sobre els grups musculars que actuen en el control de la postura de la Columna vertebral.
  • Esquena Sana: Exercicis per a un millor control postural centrat en la estabilització de la columna vertebral, enfortint els músculs de l'esquena.
  • Functional Training: És una modalitat d’entrenament físic centrat en exercicis que imiten els moviments i treballs físics reals realitzats a la vida quotidiana, laboral i esportiva; utilitzant diversos materials com pilotes medicinals, gomes, etc. i el propi pes del cos.
  • G.A.T:Conjunt d’exercicis dedicats de enfortir i tonificar els glutis, abdominals, tríceps .
  • Express Training: Entrenament on realitzes sessions de força, potència i resistència. Màxima intensitat.
  • Indoor Cycling: Aquesta classe va dirigida al condicionament físic en grup al ritme de la musica. Ideal per al desenvolupament aeròbic, per reforçar els músculs, baixar el nivell de greix i millorar la circulació sanguínia.
  • Ioga: Activitat en la qual es treballen exercicis de meditació, moviment i respiració, per aconseguir un equilibri cos / ment. Ioga Dinàmic
  • Pilates: Classe dirigida al treball de la totalitat de la faixa abdominal, la flexibilitat i la correcció de postures per evitar lesions.
  • Body Pump: Treball de tonificació intensa de tots els grups musculars mitjançant la realització d’ altes repeticions d’exercicis amb pes i seguint els temps de la música. Millora la resistència muscular, la mobilitat articular i disminueix el teixit gras.
  • Step: Un treball cardiovascular, la pràctica de Step proporciona una millora considerable de la resistència aeròbica, la força física i la flexibilitat corporal. La seva part de coreografia millora la coordinació i la capacitat de reacció de l’alumne, treballant també a nivell mental, estimulant la memòria i la concentració.
  • Tono: Classe dirigida on es treballarà el to general de tot el cos a ritme de musica.
  • Fitness Condition: Sessió d’entrenament que combina el treball cardiovascular i la tonificació muscular, mitjançant exercicis amb peses, barres, gomes, etc.
  • WOD Training: Entrenament variable d’alta intensitat de diferents sistemes d’entrenament que s’adapta a les necessitats de la classe.

Horari d'activitats dirigides