MENÚ PRINCIPAL
Fitness - Activitats dirigides
Facebook

Activitats dirigides de Fitness

Golf1

El Canal Olímpic de Catalunya ofereix una àmplia varietat d’activitats dirigides adaptades a diferents gustos i necessitats. Les activitats s’engloben en diversos tipus depenent del que es vulgui treballar o millorar:

  • ZUMBA: Activitat enfocada a desenvolupar, enfortir i donar flexibilitat al cos amb moviments de ball combinats amb ritmes llatins i americans, com la salsa, el merengue, la cúmbia, etc. 
  • FITNESS CONDITION: Sessió d’entrenament que combina el treball cardiovascular i la tonificació muscular, mitjançant exercicis amb peses, barres, gomes, etc.
  • INDOOR CYCLING: Aquesta classe va dirigida al condicionament físic en grup al ritme de la musica. Ideal per al desenvolupament aeròbic, per reforçar els músculs, baixar el nivell de greix i millorar la circulació sanguínia. 
  • BOXA: Sessió basada en la boxa, on es treballarà en forma de circuit amb sacs i diferents materials utilitzats en el món del boxa, amb l’objectiu d’aconseguir una millor coordinació i baixar el nivell de greix corporal.
  • CIRCUIT TRAINING: És una modalitat d’entrenament físic que consisteix a realitzar un recorregut per diferents estacions en les quals s'ha de completar un exercici. En cada estació varia el grup muscular que es treballa, evitant dos exercicis seguits que involucrin els mateixos músculs.
  • HBX BOXING: Entrenament en grup reduït amb música per millorar la mobilitat mitjançant els moviments de les arts marcials. Si vols perdre pes, aquesta és la teva activitat.
  • STRONG BY ZUMBA: No, no és una classe de ball, combina moviments que es treballen amb el pes del teu propi cos, condicionament muscular, exercici cardiovascular i moviments pliométrics sincronitzats amb música original especialment dissenyada perquè coincideixi amb cada moviment.
  • ABDOMINALS: Exercicis abdominals per enfortir la part cèntrica del Cos, però des d'una visió de salut, i no de rendiment. Es basa en el treball sobre els grups musculars que actuen en el control de la postura de la Columna vertebral.
  • G.A.T: Conjunt d’exercicis dedicats de enfortir i tonificar els glutis, abdominals, tríceps .
  • BODY PUMP: Treball de tonificació intensa de tots els grups musculars mitjançant la realització d’ altes repeticions d’exercicis amb pes i seguint els temps de la música. Millora la resistència muscular, la mobilitat articular i disminueix el teixit gras. 
  • ENTRENAMENT EXPRESS: Entrenament on realitzes sessions de força, potència i resistència. Màxima intensitat. 
  • PILATES: Classe dirigida al treball de la totalitat de la faixa abdominal, la flexibilitat i la correcció de postures per evitar lesions.
  • IOGA: Activitat en la qual es treballen exercicis de meditació, moviment i respiració, per aconseguir un equilibri cos / ment. Ioga Dinàmic
  • ESQUENA SANA: Exercicis per a un millor control postural centrat en la estabilització de la columna vertebral, enfortint els músculs de l'esquena.

Horari d'activitats dirigides